Jitka Vysekalová : Romány • Beletrie

1941

Je přední českou odbornicí na problematiku marketingu, reklamy a psychologii trhu. Získala titul docenta na VŠB v Ostravě a během své kariéry prošla několika stážemi v zahraničí. Nerada chodí do restaurací, protože jí přijdou neosobní a strojené. Dobrý marketér by si podle ní měl stanovit jasné cíle a podle nich přizpůsobovat strategii k jejich dosažení. Vydává knihy pro vzdělávání lidí pohybujících se v prostředí reklamy, marketingu, výzkumu trhu a věnují se psychologii daných oblastí. Působí také jako poradkyně a konzultantka a pravidelně publikuje odborné články. Podílela se na knize moderátora Karla Voříška 'Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu.'

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Tak tohle je jedna z nejlepších knih, které jsem za poslední dobu přečetla. A to nejsem žádný velký fanoušek podobného typu literatury. Nicméně tuhle knížku by měl mít doma každý a alespoň do ní nahlédnout! V mnoha ohledech vám totiž otevře oči. Pokud si myslíte, že vy žádné reklamě nepodléháte, tak se bohužel pletete. Marketing je obor, který je momentálně v obrovském rozkvětu a reklam... číst celéě a jejím vlivům se jen těžko vyhnete. Velmi poučné čtení.
13/11/2020
Obrázek knihy
Kniha je velmi vhodným doplňkem ke studiu marketingu a pochopení působení psychologie v něm. Emoce jsou součástí marketingu a je důležité je umět využívat, což autorka náročné ukazuje v rámci vysvětlení a různých příkladů. Kniha je výborná jako rozšíření marketingových znalostí a pochopená psychologických aspektů. Určitě doporučuji knihu využívat, ale přičemž nezapomenou na čerpání z da... číst celélších marketingových zdrojů.
7/05/2020
Obrázek knihy
Plno příkladů, vysvětlení. Pro studijní účely super. Jen ta první kapitola - co to je emoce, proč máme emoce, kde emoce vznikají apod je trochu delší. Druhá část se zaobírá významem emocí v marketingovém mixu, v komunikaci, reklamě a ve vztahu k zákazníkovi. Třetí část se věnuje klasickým i novým metodám výzkumu emocí nebo nástrojům sloužících k jejich měření. Na tyto části navazuje dev... číst celéět případových studií přinášejících poznatky o uplatnění emocí v oblasti marketingu.
16/03/2020
Obrázek knihy
Reklama nás ovlivňuje každodenně tato publikace je určena studentům, marketérům ale i zákazníkům aby poznali co všechno na ně zkouší marketingové společnosti.
Samotná kniha shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. A napomáhá tak reklamu více zacílit a přinést úspěch.
V knize se autorky snažily snažily použít speciálních psychologických technik i praktick... číst celéého uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti.
8/03/2020
Obrázek knihy
Kikina182 napsal/a o Reklama
Reklama je podle mě něco v čem Česko dost zaostává. Proto bych řekla, že tahle kniha je perfektní pro všechny podnikatele a ekonomy, ale i pro obyčejné lidi, kteří se toho chtějí dozvědět co nejvíce o reklamě. Především pak o nejnovějších trendech, ve kterých, jak už jsem řekla, naše země neskutečně zaostává. Takže rozhodně doporučuji. Kniha vám toho dá určitě opravdu hodně. Pro podnika... číst celétele je perfektní.
16/09/2018