Kategorie

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

418 běžná cena 495 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné ZDARMA
Při přepravě Českou Poštou
a platbě převodem.

Nakladatel: Grada
Kód:
ISBN: 978-80-247-4843-6
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 296
Zařazení: emoce marketing kolektivní monografie marketingová komunikace psychologie reklamy

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Noviny 3. K Objednávce od 4 kusů

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
Odměny pro recenzenty
1
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Slyšela jsem chválu na tento titul a tak jsem si knihu objednala. Těším se na večer, že budu opět číst...
25/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka jen za 418 Kč.