Banner
Banner

Recenze Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

414 Kč
Zobrazit knihu
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní... číst celé 

Recenze

2
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Kniha je velmi vhodným doplňkem ke studiu marketingu a pochopení působení psychologie v něm. Emoce jsou součástí marketingu a je důležité je umět využívat, což autorka náročné ukazuje v rámci vysvětlení a různých příkladů. Kniha je výborná jako rozšíření marketingových znalostí a pochopená psychologických aspektů. Určitě doporučuji knihu využívat, ale přičemž nezapomenou na čerpání z dalších marketingových zdrojů.
7/05/2020
Avatar uživatele
Plno příkladů, vysvětlení. Pro studijní účely super. Jen ta první kapitola - co to je emoce, proč máme emoce, kde emoce vznikají apod je trochu delší. Druhá část se zaobírá významem emocí v marketingovém mixu, v komunikaci, reklamě a ve vztahu k zákazníkovi. Třetí část se věnuje klasickým i novým metodám výzkumu emocí nebo nástrojům sloužících k jejich měření. Na tyto části navazuje devět případových studií přinášejících poznatky o uplatnění emocí v oblasti marketingu.
16/03/2020