Kategorie

Psychologie reklamy - 4. vydání

387 běžná cena 459 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 59
nejnižší v ČR

Nakladatel: Grada
Kód:
ISBN: 978-80-247-4005-8
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 328
Zařazení: kolektivní monografie reklama a propagace marketingová komunikace psychologie reklamy

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Vlasta - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

Já Baryk 3. K Objednávce od 4 kusů

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjist
Bestsellery Partika Hartla
4
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
20/09/2016
Titul je po všech stránkách OK. Kupte si jej a neprohloupíte.
25/08/2016
Kniha mi byla doporučena přáteli, nelituji, mohu jen doporučit!
8/07/2016
Slyšela jsem chválu na tento titul a tak jsem si knihu objednala. Těším se na večer, že budu opět číst...
7/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Psychologie reklamy - 4. vydání jen za 387 Kč.