Recenze Psychologie reklamy - 4. vydání

Psychologie reklamy - 4. vydání

Psychologie reklamy - 4. vydání

384 Kč
Zobrazit knihu
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace... číst celé 

Recenze

2
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Tak tohle je jedna z nejlepších knih, které jsem za poslední dobu přečetla. A to nejsem žádný velký fanoušek podobného typu literatury. Nicméně tuhle knížku by měl mít doma každý a alespoň do ní nahlédnout! V mnoha ohledech vám totiž otevře oči. Pokud si myslíte, že vy žádné reklamě nepodléháte, tak se bohužel pletete. Marketing je obor, který je momentálně v obrovském rozkvětu a reklamě a jejím vlivům se jen těžko vyhnete. Velmi poučné čtení.
13/11/2020
Avatar uživatele
Reklama nás ovlivňuje každodenně tato publikace je určena studentům, marketérům ale i zákazníkům aby poznali co všechno na ně zkouší marketingové společnosti.
Samotná kniha shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. A napomáhá tak reklamu více zacílit a přinést úspěch.
V knize se autorky snažily snažily použít speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti.
8/03/2020