Kategorie

Jak cool značky zůstávají hot

320 běžná cena 399 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 248
Zařazení: monografie mládež mladí lidé obchodní značky spotřebitelské chování řízení značky cílený marketing

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 20% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak cool značky zůstávají hot jen za 320 Kč.