Kategorie

Kreativní management v praxi

96 běžná cena 99 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 80-247-1737-9
Rok vydání: leden 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 136
Zařazení: příručky management kreativita pracovní motivace management konfliktů manažerská komunikace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 3% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Kreativní management v praxi jen za 96 Kč.