Kategorie

Kreativní management v praxi

96 běžná cena 99 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Kód:
ISBN: 80-247-1737-9
Rok vydání: leden 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 136
Zařazení: příručky management kreativita pracovní motivace management konfliktů manažerská komunikace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení.
4
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
12/09/2016
Super, moc mi pomohla, všem bych tuto knihu doporučil.
30/07/2016
Vynikající kniha pro ty, kdo se chtějí finančně osamostatnit a dostat se z "krysího závodu". Rozhodně stojí za přečtení a za přemýšlení nad obsahem.
21/07/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
19/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 3% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Kreativní management v praxi jen za 96 Kč.