Derek Thompson

Recenze knih autora


Obrázek knihy
MISKA napsal/a o Hitmakeři
Knihu jsem objevila náhodou a chtěla jsem zkusit přečíst něco úplně jiného, než co obvykle čtu. Byla jsem překvapená stylem psaní jakým je knížka napsaná a k mému překvapení se mi to líbilo. Autor se v knížce zabývá tématem toho, jak se stát populárním, jak to co vy doma vytvoříte se líbilo lidem. Když čtete dál a dál, zjistíte, že se spoustu věcí opakuje a že se dá vytvořit jakýsi obra... číst celézec, vzorec toho, aby to všechno fungovalo a vy jste se stali úspěšnými. Doporučuji.
28/06/2019
Obrázek knihy
Tohle se mi moc líbilo, i když to v podstatě mělo jednu hlavní myšlenku, kterou mi někdo převyprávěl ještě předtím, než jsem knihu vůbec četla. A pak už jsem jen četla rozvíjení či spíše ilustraci této jedné hlavní myšlenky do různých oborů a v různých oblastech umění, vědy, podnikání, prostě činnosti lidské vůbec. Ta myšlenka je ale natolik poučná, že díky ní už teď rozumím mnohem lépe... číst celé úspěchu nejrůznějších děl, které by pro mě jinak byly velkou záhadou. Takže za mě dobrý.
30/06/2022
Obrázek knihy
PeT napsal/a o Hitmakeři
Tuto knihu jsem objevila ve školní knihovně a velice mě oslovila její obálka. Knížka s názvem Hitmakeři od autora Dereka Thompsona je výtečná v tom, že vám ukáže jak doopravdy funguje zákulisí internetu, reklam, virtuálních videí...Kniha je moc hezky popsána, takže ji pochopí i ten, který nemá úplně vhled do mediálního a internetového světa. Rozhodně si myslím, že tato kniha stojí za př... číst celéečtení a mohu ji doporučit.
5/06/2021
Obrázek knihy
Jacu napsal/a o Hitmakeři
Další zajímavá kniha, která vám rozšíří obzory. Tentokrát bo tom, jak se dělají v dnešní době hity. Je jedno jestli produkt, píseň, muzika, ... Autor má velký přesah a dozvíte se o šíření viru v 18stoleti a šíření popularity specifického produktu a co mají společného. Autor srovnává, porovnává a dedukuje. Mně osobně překvapil graf s mírou inovace a kladného hodnocení, že kterého je zřej... číst celémé, že lidé dávají přednost jen malé inovaci. Kniha popisuje celý proces, který vede k úspěchu a nemusí to být dobrý produkt, spíše dobrá reklama a propagace. Skvělá kniha i pro podnikatele.
27/05/2020
Obrázek knihy
Maruska napsal/a o Hitmakeři
Non-fiction moc nečtu, ale Hitmakeři patří bezesporu k zajímavým knihám. Zabývá se totiž tím, jak vytvořit populární "věci". Autor se snaží najít určitý vzorec, který splňuje vše, co je mezi lidmi oblíbené, prostě populární. Některé myšlenky jsou opravdu velmi zajímavé, ale našla jsem v knize i pár míst, které mě moc nebavily a přeskakovala jsem je. I přesto však knihu doporučuji, proto... číst celéže pozitivní dojmy mi z ní převládají. Zajímavé čtení.
27/04/2018