Princ Miroslav

Miroslav Princ je autorem publikace Jak uspět při obchodním telefonování. Tato kniha je určena zaměstnancům všech oborů, kteří si po telefonu sjednávají schůzky či vyřizují objednávky. Tato kniha udílí praktické rady, jak snadno a rychle navázat kontakt s nově získanými klienty a zákazníky. Techniky, které tato kniha nabízí, by měli měly pomoci proti odmítnutí a také prolomit komunikační bariéru. Tato kniha také nabízí 91 vzorových telefonátů, které by čtenáři měli upřesnit představu, jak vést různé typy telefonátů.

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Výborná kniha pro callcentra. Kniha je zajímavá pro ty kdo se potřebují naučit hovořit při obchodním telefonu. Samotná kniha nabízí změnu přístupu k telefonátům a k lidem, jež obchodníci oslovují. Jde o přístup založený na konverzaci s cílem zjistit, v jaké situaci a podmínkách se volaný nachází a na následném navržení takového kroku, který v dané situaci obě strany považují za nejvíce ... číst celésmysluplný. Vše pro zdokonalení obchodních telefonátů.
15/03/2020
Obrázek knihy
Skvělá kniha například pro lidi, kteří pracují v call centru. Ať už na manažerské pozici nebo na pozici operátora. Naleznete zde spousty zajímavých informací - například, že telefonování je velmi návykové, nebo jak překonat čtyři druhy strachu z telefonování. Kapitola s radami, jak být produktivnější je též velmi zajímavá. Co zde naleznete, jsou i ukázky hovorů - teorie převedená do pra... číst celéxe (to nejdůležitější).
30/11/2019