Kategorie

Televizní zpravodajství jako paradox

280 běžná cena 286 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
ISBN: 978-80-244-3326-4
Rok vydání: 2014
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 336
Zařazení: monografie mediální komunikace televizní zpravodajství mediální obraz diskurzivní analýza audiovizuální média

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne tolik jako fakt, že - opět velmi úspěšně - zastírá, že jde o jeden z nejkomplikovanějších a současně nejparadoxnějších typů mediálních obsahů. Překvapující je nejen to, že přes uvedené skutečnosti je televizní zpravodajství diváky vnímáno jako jedna z nejvěrohodnějších reprezentací reality, ale že je vůbec vůbec vnímáno. Tato publikace je prvním svazkem plánované třídílné studie věnované tomu, jak vlastně televizní zpravodajství skutečně vypadá, z čeho se skládá a jak 'funguje'.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 2% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Televizní zpravodajství jako paradox jen za 280 Kč.