Kategorie

Retail marketing

343 běžná cena 459 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-207-9
Rok vydání: listopad 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 328
Zařazení: monografie marketing marketingová komunikace maloobchod

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Retail marketing jen za 343 Kč.