Kategorie

Management a marketing sportu

191 běžná cena 269 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství Olympia, a.s.
ISBN: 978-80-7376-150-9
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 228
Zařazení: monografie marketing sportovní management

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 29% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Management a marketing sportu jen za 191 Kč.