Kategorie

Interkulturní psychologie

Autor: Jan Průcha

278 běžná cena 309 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: PORTÁL, s.r.o.
Kód:
ISBN: 978-80-7367-709-1
Rok vydání: únor 2010
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 220
Zařazení: monografie interkulturní psychologie

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 4 kusů

Obsah knihy tvoří rozsáhlý teoretický úvod, v němž jsou vymezeny klíčové pojmy interkulturní psychologie, její vztahy k jí blízkým vědeckých disciplínám, jako jsou např. sociální psychologie, sociologie, etnologie, etnografie a další a její informační zdroje. Čtenáře tu zaujme podkapitola Rasy a rasismus, věnovaná také problematice romského etnika (s. 60 n.). Druhá část knihy je věnována srovnávání psychologických charakteristik kultur, etnik a národů (např. z hlediska jejich postojů k lásce, k hodnotám). Pozoruhodná je část věnovaná „psychologii českého etnika“, tj. příspěvek „k velmi choulostivé záležitosti“ české národní povahy, k němuž je však velmi málo vědeckých poznatků (autor kriticky rozebírá příspěvky E. Chalupného 1907, J. Mahena 1924, F. Peroutky 1924 i „pohledy několika cizinců“). Třetí, závěrečná část knihy je věnována aplikaci interkulturní psychologie v edukaci (výchově a vzdělávání) a ve zdravotní péči. Informativní a čtivá kniha přináší množství poznatků, které přispívají ke znovu diskutovanému problému „natura vs. kultura“, kdy je často jedna z těchto determinant lidské psychiky přeceňována na úkor druhé. Přináší však také četné podněty pro úvahy o vztazích mezi pojmy národ a rasa, o podstatných aspektech etnické identity a mnoho dalších.
4
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Byl to pěkný dárek.
25/08/2016
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
24/08/2016
Vřele všem doporučuji! bavilo mě to.
7/08/2016
Maximální spokojenost. Doporučuji.
24/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 10% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Interkulturní psychologie jen za 278 Kč.