Recenze Jak se budují značky

Jak se budují značky

Jak se budují značky

339 Kč
Zobrazit knihu
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha... číst celé 

Recenze

3
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Velmi dobrá kniha. U mnoha výzkumů jsem moc nevěřila, ale grafy a tabulky mluvily jasně. Líbí se mi, že jsou presentované myšlenky a modely podpořeny výzkumy. Za mne dobrá kniha k zamyšlení o tom, jak a co použít a kolik do toho dát (například u věrnostního programu) ve vlastní firmě. I když mne obálky připadala neprofesionální, dočtete se hodně dobrých a zajímavých věcí. Doporučuji všem, co se zajímají o moderní marketing a nebo chtějí rozvíjet vlastní business.
25/06/2020
Avatar uživatele
Máte v plánu si vybudovat vlastní značku a jít s ní na trh ? Marketing by měl ovládat každý obchodník, je to velice důležitá věc. Díky dobré propagaci můžete prodat své výrobky mnohem rychleji, než si dokážete představit. Kniha Vás vezme do tajů této činnosti, která má před sebou velkou budoucnost. Snažte se jí pochopit a budete na tom velice dobře. Zákony obchodu a propagace jsou totiž opravdu neúprosné.
30/11/2018
Avatar uživatele
Marketing je s námi už nějakou tu stovku let. Ovšem v naší zemi není ani zdaleka tak rozvinutý jako třeba v jiných evropských zemích nebo třeba v Americe. V tomto případě je to také zásluhou i toho, že se u nás objevily sociální sítě mnohem později a ty jsou v dnešní době nesdílnou součástí. Proto bych řekla, že každá příručka, obzvlášť ta, která má rozumné rady, se hodí. A přesně taková tahleta je.
16/08/2018