Sharp, Byron

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Velmi dobrá kniha. U mnoha výzkumů jsem moc nevěřila, ale grafy a tabulky mluvily jasně. Líbí se mi, že jsou presentované myšlenky a modely podpořeny výzkumy. Za mne dobrá kniha k zamyšlení o tom, jak a co použít a kolik do toho dát (například u věrnostního programu) ve vlastní firmě. I když mne obálky připadala neprofesionální, dočtete se hodně dobrých a zajímavých věcí. Doporučuji vše... číst celém, co se zajímají o moderní marketing a nebo chtějí rozvíjet vlastní business.
25/06/2020
Obrázek knihy
Máte v plánu si vybudovat vlastní značku a jít s ní na trh ? Marketing by měl ovládat každý obchodník, je to velice důležitá věc. Díky dobré propagaci můžete prodat své výrobky mnohem rychleji, než si dokážete představit. Kniha Vás vezme do tajů této činnosti, která má před sebou velkou budoucnost. Snažte se jí pochopit a budete na tom velice dobře. Zákony obchodu a propagace jsou totiž... číst celé opravdu neúprosné.
30/11/2018
Obrázek knihy
Marketing je s námi už nějakou tu stovku let. Ovšem v naší zemi není ani zdaleka tak rozvinutý jako třeba v jiných evropských zemích nebo třeba v Americe. V tomto případě je to také zásluhou i toho, že se u nás objevily sociální sítě mnohem později a ty jsou v dnešní době nesdílnou součástí. Proto bych řekla, že každá příručka, obzvlášť ta, která má rozumné rady, se hodí. A přesně takov... číst celéá tahleta je.
16/08/2018