Kategorie

Proč cítím to, co ty

Autor: Joachim Bauer

210 běžná cena 249 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-5737-7
Rok vydání: listopad 2015
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 176

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Tato knížka změní vaše vnímání lidí. Většinou se to stává ještě před tím, než o tom začneme přemýšlet. Třeba bezděčně opětujeme milý úsměv. Ale proč? - Proč dovedeme intuitivně chápat a spontánně cítit, co cítí ostatní? - Proč jsou smích nebo zívání nakažlivé? - Proč je nám někdo ihned sympatický a někdo ne? - Proč si dovedeme představit, co si ostatní myslí? - Proč dospělí spontánně otvírají pusu, když lžičkou krmí malé dítě? - Proč lidé při rozhovoru bezděčně sedí v podobné poloze jako člověk, s nímž mluví? Odpovědi na tyto a další zajímavé otázky naleznete v jedné z prvních knih o zrcadlových neuronech, základu naší emoční inteligence. Joachim Bauer, uznávaný psychiatr a psychoterapeut, v ní čtivě a srozumitelně popisuje senzační neurovědecký objev a co z něj plyne pro výchovu, učení, lásku i běžnou komunikaci. Vysvětluje, jak zrcadlové neurony fungují a umožňují nám emocionálně rezonovat s ostatními lidmi, jak nám poskytují intuitivní znalosti o úmyslech osob v naší blízkosti a cítíme díky nim jejich radost nebo bolest. Jsou základem empatie, „instinktu“ a schopnosti milovat. Trénujeme je od narození a ovlivňují nás ve všech oblastech života. Projevy emocionální rezonance, jako je intuitivní přenos pocitů nebo gest, přitom nehrají roli pouze v soukromém životě. V politice a ekonomice slouží jako prostředky k ovlivňování ostatních. V rámci chování manažerů mohou rozhodovat o úspěchu či neúspěchu. Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Proč cítím to, co ty jen za 210 Kč.