Kategorie

Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

210 běžná cena 249 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-4711-8
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: populárně-naučné publikace management řízení vztahů se zákazníky služby inovace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou jen za 210 Kč.