Kategorie

Hudební psychologie

Autor: Marek Franěk

200 běžná cena 240 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Karolinum
ISBN: 978-80-246-0965-2
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Počet stran: 240
Zařazení: studie psychologie hudby poslech hudby hudební akustika

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Muzikolog a psycholog Marek Franěk řeší problémy spojených s akustickým vnímáním, fyzikální podstatou zvuku či neurofyziologickými základy hudební činnosti. Věnuje se vztahu mezi nadáním hudebním a matematickým a školním prospěchem vůbec, zabývá se hudbou v reklamě, táže se, zda existuje tzv. „Mozartův efekt“ a hledá jeho praktické využití. V samostatné kapitole zkoumá vliv hudby v prenatálním období. Text doplňují příklady z praxe, které osvětlují některé složité jevy. První dotisk úspěšné učebnice.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 17% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Hudební psychologie jen za 200 Kč.