Kategorie

Distribuce humanitární pomoci a udržitelnost subjektů v humanitární operaci

201 běžná cena 230 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Key publishing
ISBN: 978-80-7418-244-0
Rok vydání: 2015
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 144

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Iniciativy národních států a mezinárodních vládních a nevládních organizací jsou dlouhodobě směřovány k dosažení takové úrovně schopnosti doručení nutné pomoci obětem mimořádných událostí, aby došlo k bezprostřední eliminaci fatálních dopadů na postižená území. Zvládání procesů krizového managementu jednotlivými subjekty při řešení dopadů mimořádných událostí na obyvatelstvo a postižené teritorium dokazuje skutečnost, že světové společenství je schopno akumulovat potřebné kapacity, ale současně s tím vznikají problémy distribuce komodit zásobovacího řetězce v bezprostřední reakci na událost a současně nejsou přijímány adekvátní opatření pro rehabilitaci v dlouhodobém horizontu. Autoři analyzovali vybrané mimořádné události a procesy reakcí krizového managementu vybraných subjektů a definovali možné strategie založené na vytváření kultury připravenosti společnosti na katastrofy a společenství a rodinné úrovni a potřeby posílení základních životních podmínek pro komunity dislokované v těžko přístupných oblastech s cílem snížit jejich fyzickou sociálně ekonomickou zranitelnost vůči mimořádným událostem. Analýza procesů krizového managementu vyvolává dlouhodobě otázku: jak připravit bezprostřední humanitární odezvu a následnou fázi obnovy a snaží se odpovědět na otázku „jak bychom to mohli udělat lépe?“. Reakce na bleskové mimořádné události je velmi náročný proces a znamená, že bude v následujícím období potřeba věnovat zvýšené úsilí při podpoře národních a mezinárodních subjektů realizujících humanitární pomoc s cílem zvýšit úroveň přípravy a schopnost reagovat na mimořádné události.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 12% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Distribuce humanitární pomoci a udržitelnost subjektů v humanitární operaci jen za 201 Kč.