Recenze Jak zákazník vnímá reklamu

Jak zákazník vnímá reklamu

Jak zákazník vnímá reklamu

366 Kč
Zobrazit knihu
Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu,... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
docela zajímavá kniha, kterou bych ráda doporučila všem podnikatelům. Popisuje se v ní dle jedné studie, co lidé vnímají nejvíce, jakou formu reklamy - jestli mají radši zvukovou nebo obrazovou formu a v jaké situaci to lidé vnímají nejvíce. Také se zde objevují další tipy, jak reklamu obzvláštnit. Nebo jestliexistuje nějaká asociace mezi výrobkem a reklamou... Zajímavá kniha, doporučuji všem! :-))
27/12/2017