Kategorie

Jak zákazník vnímá reklamu

278 běžná cena 387 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
Kód:
ISBN: 80-251-1456-2
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 216
Zařazení: studie emoce reklama a propagace psychologie reklamy

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Pojdme pane budeme si hrát 1 2. K Objednávce od 3 kusů

3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
18/08/2016
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
23/07/2016
Vynikající kniha pro ty, kdo se chtějí finančně osamostatnit a dostat se z "krysího závodu". Rozhodně stojí za přečtení a za přemýšlení nad obsahem.
14/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 28% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak zákazník vnímá reklamu jen za 278 Kč.