Kategorie

Strategie modrého oceánu

Autor: W. Chan Kim

344 běžná cena 439 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
Kód:
ISBN: 978-80-7261-128-7
Rok vydání: září 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 240
Zařazení: studie strategický management konkurenceschopnost inovace segmentace trhu

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry
4
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Tuto knihu bych doporučila všem, kteří chtějí podnikat, jako povinnou četbu.
17/09/2016
Knihu jsem četla na doporučení. A byla jsem nadšená! Také jsem ji ihned doporučila známým, které takto zaměřená kniha bude určitě zajímat. Já jsem ji přečetla za 2 dny a půjčila ji dál.
11/09/2016
Jsem maximálně spokojený. Cítím, že tato kniha mě posune dál v mém myšlení a životních krocích.
30/08/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
19/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 22% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Strategie modrého oceánu jen za 344 Kč.