Kategorie

Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

126 běžná cena 139 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Kód:
ISBN: 978-80-247-2042-5
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 128
Zařazení: příručky personální management pracovní motivace hodnocení pracovníků

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Táta 3. K Objednávce od 4 kusů

Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat?" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.
Odměny pro recenzenty
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Vynikající kniha pro ty, kdo se chtějí finančně osamostatnit a dostat se z "krysího závodu". Rozhodně stojí za přečtení a za přemýšlení nad obsahem.
4/09/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
24/08/2016
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
3/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 10% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost jen za 126 Kč.