\n Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
\n\n Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
\n\n Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
\n schovat popis- Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
- Kód:
- Jazyk: Čeština
- Vazba: Taschenbuch ohne Schutzumschlag
- Počet stran: 280
- Šířka balení: 17 cm
- Výška balení: 24 cm
- Hloubka balení: 1.5 cm
- Váha balení: 480 g
Recenze
Forma a jazyk se zdají být akademické, ale postrádají hloubku a exaktnost - ale na to, aby se to dalo považovat za knihu "z praxe" to zase postrádá návaznost na praxi nebo konkrétní případy z komerčního prostředí. Výsledkem je velmi těžko čitelný a nekonzistentní text, který otevírá a zmiňuje obrovské množství témat, ale každé z nich je pojato velmi povrchně a obecně, takže se vlastně nic konkrétního nedozvíte. To by ještě nebylo tak hrozné, pokud by šlo jen o formu a obsah byl v pořádku. Nicméně kniha obsahuje skutečně velké množství nepřesností, zavádějících informací a nebo přímo jednoznačných nepravd, takže obsahově je opravdu slabá. Obzvlášť pro ty, kteří jsou v oboru krátce nebo po téhle knize sáhnou jako základu pro orientaci v oblasti service designu, může být až nebezpečná tím, že čtenáře navede na spoustu vysloveně chybných nebo časem dávno překonaných postupů a myšlenek.
Škoda, že jedna z mála autorských knih o designu, která u nás vyšla, se takto zásadně nepovedla. Nemohu jí doporučit asi nikomu, a zejména ne studentům nebo nováčkům v oboru.
Toto píši jako člověk, který v oboru service designu pracuje v komerčním i akademickém mezinárodním prostředí přes 15 let.