Recenze Service Design Management

Service Design Management

Service Design Management

391 Kč
Zobrazit knihu
\n\n Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Kniha se navzdory názvu nevěnuje managementu designových projektů, ale je to takový pelmel různých témat, která se více či méně týkají různých designových disciplín.

Forma a jazyk se zdají být akademické, ale postrádají hloubku a exaktnost - ale na to, aby se to dalo považovat za knihu "z praxe" to zase postrádá návaznost na praxi nebo konkrétní případy z komerčního prostředí. Výsledkem je velmi těžko čitelný a nekonzistentní text, který otevírá a zmiňuje obrovské množství témat, ale každé z nich je pojato velmi povrchně a obecně, takže se vlastně nic konkrétního nedozvíte. To by ještě nebylo tak hrozné, pokud by šlo jen o formu a obsah byl v pořádku. Nicméně kniha obsahuje skutečně velké množství nepřesností, zavádějících informací a nebo přímo jednoznačných nepravd, takže obsahově je opravdu slabá. Obzvlášť pro ty, kteří jsou v oboru krátce nebo po téhle knize sáhnou jako základu pro orientaci v oblasti service designu, může být až nebezpečná tím, že čtenáře navede na spoustu vysloveně chybných nebo časem dávno překonaných postupů a myšlenek.

Škoda, že jedna z mála autorských knih o designu, která u nás vyšla, se takto zásadně nepovedla. Nemohu jí doporučit asi nikomu, a zejména ne studentům nebo nováčkům v oboru.

Toto píši jako člověk, který v oboru service designu pracuje v komerčním i akademickém mezinárodním prostředí přes 15 let.
26/09/2024