Service Design Management
401
Kč
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým...
číst celé
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Sběratelské záložky
Příběhy z Megaknih
5 nejvýraznějších literárních hrdinů všech dob
Literatura je pokladnicí podmanivých příběhů a postav, mezi kterými některé vynikají jako nadčasové symboly odvahy,
Tři nejprodávanější knihy v historii
Některé knihy v rozsáhlé literární historii nejenže obstály ve zkoušce časem, ale dosáhly i nebývalého úspěchu v
10 nejoblíbenějších knih v angličtině
V dnešní době je literární svět v rozkvětu. Neustále vycházejí nové knížky a i když jsou z velké míry cizojazyčné,
České osobnosti na návštěvě v Megaknihách!
Pravidelně k nám do Megaknih chodí známe české osobnosti a povídáme se s nimi o knihách. Pozvání k nám do Knižního zákulisí přijali zajímavé české osobnosti, například Jirka Mádl, Roman Vaněk, Veronika Žilková, Bořek Slezáček, Josef Maršálek, Martina Preissová a mnoho dalších!
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Hodnocení od zákazníků Heureka.cz
3862 pozitivních recenzí
za posledních 90 dní
za posledních 90 dní
4
celková spokojenost
s obchodem
s obchodem
"Krásné ceny, slušné jednání."
"Spokojenost ve všem"
"Jako obvykle, vše v pořádku"
"Rychlé vyřízení objednávky. Plná spokojenost."
Kniha návstěv
Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.
Marcela Jiráková
U vaší firmy nakupuji vše, behen knihy, teď naposledy sušený ibiskovy květ na čaj, za bezkonkurenční cenu, kupovala jsem i ozdoby na zakusky a cukroví. Nelze než doporučit
Alena10
Ověřený příspěvek
Ráda u vás nakupuji, velký výběr, spokojenost od objednání až po dodání. Sběratelské záložky jsou mojí záhubou
Jana
Krásná plyšová srnka. Syn z ní měl ohromnou radost. Dodání bylo rychlé a komunikace s obchodem na jedničku.
Vaňková
Ověřený příspěvek
Dobře se mi u vás nakupuje, oceňuji cenu a rychlost dodání. Děkuji
Irena Tomaskova
Ověřený, velmi spolehlivý obchod.
Pavel patzel
Kniha se mi líbí a služby byly perfektní
Marta Kapustová
Ověřený příspěvek
Velice ráda zde kupují masicka pro psa spokojenost doporucuji
Vladimír
Dobrý nákup - spolehlivý obchod
Jaromír Jetel
Nakupují u vás rád jste spolehlivý obchod,děkuji.
Bedřiska Klichova
Dobrý den,nakupují u vás ráda,spolehlivý obchod a pěkná nabídka , doporučuji , jsem spokojená s vaší službou, děkuji
Forma a jazyk se zdají být akademické, ale postrádají hloubku a exaktnost - ale na to, aby se to dalo považovat za knihu "z praxe" to zase postrádá návaznost na praxi nebo konkrétní případy z komerčního prostředí. Výsledkem je velmi těžko čitelný a nekonzistentní text, který otevírá a zmiňuje obrovské množství témat, ale každé z nich je pojato velmi povrchně a obecně, takže se vlastně nic konkrétního nedozvíte. To by ještě nebylo tak hrozné, pokud by šlo jen o formu a obsah byl v pořádku. Nicméně kniha obsahuje skutečně velké množství nepřesností, zavádějících informací a nebo přímo jednoznačných nepravd, takže obsahově je opravdu slabá. Obzvlášť pro ty, kteří jsou v oboru krátce nebo po téhle knize sáhnou jako základu pro orientaci v oblasti service designu, může být až nebezpečná tím, že čtenáře navede na spoustu vysloveně chybných nebo časem dávno překonaných postupů a myšlenek.
Škoda, že jedna z mála autorských knih o designu, která u nás vyšla, se takto zásadně nepovedla. Nemohu jí doporučit asi nikomu, a zejména ne studentům nebo nováčkům v oboru.
Toto píši jako člověk, který v oboru service designu pracuje v komerčním i akademickém mezinárodním prostředí přes 15 let.