Kategorie

Krizová připravenost firmy

309 běžná cena 382 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
ISBN: 978-80-7357-983-8
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 184
Zařazení: monografie krizový management rizikový management

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Krizová připravenost firmy se doposud často chápe jako vnitřní záležitost organizace vztahující se zejména ke stavu „ošetřování“ vnitřních (podnikatelských) hrozeb. V širším kontextu a z hlediska soudobých požadavků je však třeba krizovou připravenost organizace chápat více komplexněji – jako soubor organizačních, metodických a materiálně technických opatření, prováděných nejčastěji vedením organizace v souladu s platnými legislativními normami, krizovým plánem organizace a aktuálním stavem krizového okolí organizace. V první části publikace autor definuje termín „krizová připravenost“, analyzuje podstatu, proces tvorby a obsah strategie řízení krizí, rozebírá a předkládá čtenáři komplex krizové dokumentace, kterou firmy potřebují pro zajišťování krizové připravenosti, analyzuje jednotlivé kroky komplexního integrovaného systému řízení rizik a systému řízení krizí. Zabývá se problematikou infrastruktury, potřebné pro zvládání krizových jevů. Ve druhé části publikace autor ukazuje na význam vysoké úrovně odborné připravenosti personálu firmy (krizové gramotnosti manažerů a ostatních zaměstnanců) a popisuje možné metody a způsoby přípravy zaměstnanců. Důraz je kladen na přípravu dokumentace a způsobu provedení „cvičení krizového managementu“. Věnuje se také otázce psychické a stresové odolnosti zaměstnanců, jakožto faktoru, bez kterého nelze úspěšně zdolávat různé krizové jevy a krizové situace. V publikaci najdou potřebné informace jak manažeři v podnikové sféře, tak studenti vysokých škol zaměřených na management. Seznámení se s obsahem knihy bude užitečné i pro pracovníky orgánů veřejné správy (orgánů krizového řízení) a v neposlední řadě i pro širokou veřejnost.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Krizová připravenost firmy jen za 309 Kč.