Kategorie

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

225 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-255-0
Rok vydání: leden 2013
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 180
Zařazení: příručky elektronický obchod řízení vztahů se zákazníky

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? jen za 225 Kč.