Kniha předního odborníka zabývajícího se problematikou vnitřní komunikace ve firmách V. Bednáře přehledně a poučeně popisuje dynamiku konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na...
číst celé
Kniha předního odborníka zabývajícího se problematikou vnitřní komunikace ve firmách V. Bednáře přehledně a poučeně popisuje dynamiku konfliktů ve firmách a v manažerské praxi – jejich příčiny, způsoby vzniku a jednotlivá stadia jejich vývoje, učí, jak jednotlivé fáze rozpoznat, jak se na konflikty připravit a jak je „řídit“. Stěžejní myšlenkou knihy je názor, že konflikty jsou nevyhnutelnou součástí života – nejen firmy – a že konflikty jsou často užitečné a jejich nedostatek může být dokonce
schovat popis
Recenze
- pozitiva konfliktů,
- typy autorit ve firmách,
- konflikty nováčka v zaběhnutém týmu,
- starý a mladý manažer,
- válka ředitelů,
- rozhádaní vlastníci, ...
Publikace je psaná velmi čtivě. Téma je to aktuální pro mnoho lidí, ať už jste zaměstnanec nebo ředitel. Závěrečné rady jsou dle mého názoru velmi užitečné.