Kategorie

Behaviorální finance - Implikace pro investory

201 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Plot
ISBN: 978-80-7428-291-1
Jazyk: Čeština
Počet stran: 80

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme a jak podle nich jednáme, což není vždy racionální, neboť lidé trpí mnoha behaviorálními předsudky. Důležitost tohoto ekonomického oboru podtrhuje skutečnost, že jeden z jeho zakladatelů, Daniel Kahneman, obdržel v roce 2002 Nobelovu cenu za ekonomii „za integraci poznatků z psychologického výzkumu do ekonomické vědy, zejména co se týče lidských úsudků a rozhodování při nejistotě“. Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance – Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás. Ing. Michal Stupavský, CFA absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze v roce 2011. V rámci magisterského studia vypracoval diplomovou práci Behaviorální finance – Implikace pro investory. Je držitelem makléřských licencí kategorie B a D (portfolio management a deriváty) a v roce 2012 získal prestižní titul CFA (Chartered Financial Analyst) v návaznosti na úspěšné dokončení stejnojmenného studijního programu, jenž pořádá globální organizace sdružující investiční a finanční profesionály CFA Institute. S Davidem Havlíčkem je spoluautorem první české knihy o behaviorálních financích Investor 21. století: Jak ovládnout vlastní emoce a uvažovat o zajištění na stáří (2013).
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 33% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Behaviorální finance - Implikace pro investory jen za 201 Kč.