Kategorie

Moderní trendy v elektronické komunikaci

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Hanex
ISBN: 978-80-85783-78-0
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 100
Zařazení: příručky elektronická komunikace mediální výchova elektronická média

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Předložená nová publikace známého autora v oblasti e-learningu je zaměřena na aktuální problematiku mediální výchovy. Publikace utřiďuje základní poznatky a předává je čtivou formou tak, aby byla velmi vhodně využitelná v práci učitelů všech stupňů škol. Umožní čtenářům orientaci v problematice elektronické komunikace, a to zejména na internetu. Může být významnou pomůckou pro realizaci úkolů kurikulární reformy v zaměření na informační a komunikační technologie a již vzpomínanou mediální výchovu. V první kapitole nás autor stručně orientuje v základech komunikace a e-komunikace. Důležité je pojednání o netiketě, které je dále v publikaci rozvíjeno. S tím souvisí i vypracování vhodného základního přehledu o nebezpečných komunikačních praktikách. Druhá kapitola přináší přehled typů komunikace tak, že jistě většině čtenářů přinese základní přehled včetně informace o typech komunikace, které dnes dospělí často teprve objevují, ale jejich děti je již využívají. Ve třetí kapitole autor i s využitím příkladů prezentuje některé problémy v mediální komunikaci. S některými příklady může čtenář i nesouhlasit, ale tak to je a je nutné si to uvědomit jak pro výuku, tak i pro vlastní práci s informacemi v médiích a na internetu. Mnozí jistě oceníme kapitolu č. 4, která je zaměřena na jazyk v elektronické komunikaci a i na příkladech ukazuje, co se s naším jazykem děje díky „zkratkové“ komunikaci, slangu atd. Komunikační procesy a komunikační modely jsou popsány skutečně velmi stručně a zde čtenářům doporučujeme pro hlubší studium další odbornou literaturu. Problém je, že pohledy např. psychologů nebo odborníků na marketing uchopují téma ze svého úhlu. Publikaci uzavírají informace k portálům na internetu a k vlivu elektronické komunikace na děti a mládež. Následují přílohy s příklady, na které se autor odvolává v textu kapitol. Utřídění poznatků z e-komunikace a mediální výchovy při čtivosti textu z publikace činí text, který je možné doporučit doslova pro každou sborovnu a širokou veřejnost. Jeho prostudování nám umožňuje daleko lepší orientaci zejména v komunikaci na internetu. Specificky pro základní školy publikace přináší potřebné poznatky pro RVP – ŠVP.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Moderní trendy v elektronické komunikaci jen za 0 Kč.