Kategorie

Veřejná a mediální agenda

153 běžná cena 188 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Profesional publishing
Rok vydání: 2013
Jazyk: Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 148
Zařazení: veřejné mínění kolektivní monografie masmédia vliv médií nastolování agendy

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Veřejná a mediální agenda jen za 153 Kč.