Kategorie

Volební kampaně 2013

Autor: Pavel Šíma

219 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Barrister & Principal
ISBN: 978¬80¬74850264
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 238
Zařazení: případové studie politický marketing kolektivní monografie volební kampaň politické strany 2011-2020 parlamentní volby předčasné volby

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).
Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.

První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních.

- Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
- Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce.
- Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere.
- Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery.
- Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran.
- Rozpočty, osobnosti, volební strategie.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 27% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Volební kampaně 2013 jen za 219 Kč.