Kategorie

Historie mediální komunikace

246 běžná cena 292 Kč

Poštovné jen 59
nejnižší v ČR

Nakladatel: UJAK Praha
Kód:
ISBN: 978-80-7452-027-3
Rok vydání: 2013
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 192
Zařazení: učebnice vysokých škol dějiny žurnalistiky

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Story - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

Já Baryk 3. K Objednávce od 4 kusů

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii.
Odměny pro recenzenty
0
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Historie mediální komunikace jen za 246 Kč.