Hodně povedená kniha. Dozvíte se tu dost o obchodu a marketingu. Jde o psychologii obchodu. Kniha není nudná, dobře se čte, styl písma mi zcela vyhovoval a je přínosná nejen pro markeťáky a obchoďáky. Je vhodná pro všechny, kdo se o tuto oblast a tématiku zajímají. Je nadčasová. Ono to jaksi funguje i po letech, chování lidí je prostě v určitých situacích stejné. A proto tuto knihu vřel... číst celée doporučuji.
Tato kniha mne dost pěkně překvapila. 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti na téměř 250 stránkách. Velice mladý autor se spoustou zkušeností, znalosti a rad a tipů. Druhé vydání. Autor v knize dává úkoly, nutí vás se zamýšlet. Grafický velmi povedená kniha. Čtivá kniha, která vás vtahne. "Pokud upozorňujete na negativní jednání ostatních lidí, vytváříte tím pocit, že takové jednání j... číst celée vlastně běžné..." Kniha obsahuje spoustu tipů a externích odkazů. Jedna z nejlepších, co jsem četla.
Psychologie ovlivňování je skvělá kniha, jejíž autorem je Vít Prokůpek. Publikace má opravdu zajímavé téma, které je v dnešní době stále víc a víc aktuální. Setkáváme se s ním denně na sociálních sítích, v médiích nebo třeba v politice. Líbí se mi styl, jakým autor píše, jelikož je velmi čtivý a poutavý. Kniha se čte dobře, je zajímavá, poučná a je plná přínosnými informacemi. Vřele dop... číst celéoručuji, nebudete litovat.