Kniha pojednává o tom, že v dnešní době již nefunguje obvyklá reklama a průmyslovo-reklamní kruh, který fungoval, když přišla televize. Dneska již lidé většinu reklam nevnímají a jediné, jak zajistit, aby chtěli váš produkt je, aby byl skutečně výjimečný. Jako fialová kráva. Normální krávy jsou nudné, nevšimne si jich, protože takové jsou všechny. Ale fialové krávy si všimnete, protože ... číst celébude výjimečná. Seth Godin je úžasně a vřele doporučuji, jak tuto knížku, tak i všechny ostatní či jeho blog.
Seth Godin - Purple Cow: Seth Godin pise vo Fialovej krave o tom, ako sa odlisit od ostatnych. Ak checete vybudovat uspesny biznis, musite najst svpju fialovu kravu - teda byt v niecom unikatny. Je to logicke a jednoduche (prevedenie, to je uz ina`. Knizka sa ku mne dostala na zaklade mnohych recenzii, ale osobne ma nezaujala. Stale sa venovala tomu istemu, iba popisane inym stylom. Urc... číst celéite je to knizka pre tych, ktori nemaju vobec ponatie o tom, ako podnikat, pre uplnych lajkov. U mna osobna vsak kniha uplne prepadla (a to mam tohot autora velmi rada).
buď jsi Purple Cow, nebo nejsi. Jste buď pozoruhodní, nebo neviditelní. Vyberte si. Co mají společného Apple, Starbucks, Dyson a Pret a Manger? Jak dosáhnou velkolepého růstu a zanechají za sebou bývalé osvědčené značky, aby zalapaly po dechu? Starý kontrolní seznam P používaný obchodníky - ceny, propagace, publicita - už nefunguje. Zlatý věk reklamy je u konce. Je čas přidat nový P - P... číst celéurple Cow. Purple Cow popisuje něco fenomenálního, něco kontraintuitivního a vzrušujícího a vyrovnaného neuvěřitelného. Ve svém novém bestselleru vás Seth Godin vyzývá, abyste do všeho, co stavíte, a do všeho, co děláte, vložili Purpurovou krávu, abyste vytvořili něco, co je skutečně patrné. Je to manifest pro kohokoli, kdo chce pomáhat při vytváření produktů a služeb, které stojí za marketing.