Tak jsem dala autorkám ještě jednu šanci. Bohužel, naprosté zklamání i v této knize. Možná je to tím, že je čtyři roky stará a strašně se snaží působit moderně a trendově. Ale není, styl řízení, co je tu popisovaný možná funguje v nějaké korporaci, kde si naoko na věci hrají, ale k opravdovému řízení lidí (bavím se chytrých lidí) to nestačí. Pokud se chcete naučit řídit lidi, doporučuji... číst celé z českých autorů pana Tomana, že zahraničních Johna Maxwella, Simona Sinka, Collinse, Patricka Lencioniho atd. Toto ne.
Tak se přiznám, že jsem z této knihy dost v rozpacích. Jako člověk, co má akreditace v této oblasti, a + 15 let vrcholového řízení v korporaci, považuji tuto knihu za katastrofální. Výplod tří pseudo "manažerek / kouček", co se cítí být na vlně sdělovat a učit s okolí, ale bohužel moc není čím. Pokud máte zájem o koučování, doporučuji sáhnout na odbornou literaturu. Ano, je tu mnoho pří... číst celékladů z praxe, ale působí tak nějak dist vykonstruovaně, bohužel ta teorie by trošku neuškodila. Kouč a manažer jsou řemesla, pokud je člověk chce dělat dobře, základ musí mít dovry. To vám tato kniha nenabídne. Za mne rozhodně nedoporučuji. Byly by to vyhozené peníze.
Příručka, která se příliš nevyžíva v teoretickém výkladu a jde rovnou na věc. Žádné zbytečné řeči. Vždy nadhodí nějaké téma, např. : "nedělní deprese", "když jsi jediný, tak musíš". K tématu patří příběh, například Karlovi, který neunášel tlak na výkon a neuměl si tak užít neděli, protože věděl, že pondělí už je blízko. K tomu máme k dispozici pohled manažera. Ten nám nedá návod, co a ... číst celéjak, jen nás navede k zamyšlení.
Pracujete li jako nadřízený, tak musíte umět doslova prokouknout své podřízené. Jakou mají osobnost, schopnosti a další věci. Jen tak budete vědět, jak se s nimi máte bavit a co jim dát za práci. Kniha se systematicky zaměřuje na odhalování jejich charakteru. Je k tomu potřeba hodně empatie, psychologie a také trpělivosti. Pokud odhalíte pravou povahu a schopnosti Vašich podřízených, má... číst celéte napůl vyhráno.