Miroslava Vaštíková

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Kniha je velmi dobře a srozumitelně koncipována. Vysvětluje základy marketingu služeb různého typu pro podnikovou praxi. V knize člověk nalezne mnoho vhodného a aplikovatelného. Důležitost kvality služeb dává publikace do popředí. Je totiž třeba v dnešní době na kvalitu služeb dbát, uspokojovat své zákanzníky a získávat od nich zpětnou vazbu. Publikace vhodně doplňuje část zaměřená na m... číst celéarketing veřejné sféry..
5/05/2020
Obrázek knihy
Kniha pro všechny manažery. Shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Pozornost je věnována rovněž rostoucímu významu kvality služeb jako významnému činiteli konkurenceschopnosti organizace. Tato kniha ... číst celémá napomoci manažerům k efektivnímu uspokojování přání a potřeb zákazníka.
22/03/2020