Určití obchodníci vládnou neuvěřitelným darem. Jsou schopni klidně prodat i neviditelné. Tato kniha poradí všem začínajícím a možná i zkušeným obchodníkům jak prodávat služby a další věci. Hodně se zde píše o propagaci a marketingu, nebo taky o tvorbě cen, či vlivu Vaší značky. Je toho opravdu hodně a budete se muset hodně soustředit. Možná si dělat i poznámky, to je asi ta nejlepší vol... číst celéba ze všech.
Ochhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Úžasneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Myslim, ze kazdy obchodnik by si mel tuto publikaci precist, protoze se muze hodne dozvedet... Dávám pět hvězdiček a kdybych mohla tak bych dala tak deset hvězdiček... Tuto publikaci bych chtěla doporučit úplně všem čtenářům a milovníkům dobrých a kvalitních knih bez ohledu na věk. Tato publikace je navic i s krasnou ... číst celéobalkou.....