Marek Moudrý

Marek Moudrý je autor několika učebnic pro studenty středních a vysokých škol. Napsal dvě knihy o marketingu, ve kterých je studentovi poskytnut základ marketingového myšlení. Jeho učebnice mají ve studentovi vyvolat pocit, že marketing není pouze nudná metoda řízení firmy a snaží se tímto vyvolat ve studentech zájem o tuto disciplínu. Napsal učebnici Základy marketingu a její pokračování Základy marketingu 2, ale věnuje se také politologii v knize Politologie a člověk v mezinárodním prostředí, kde čtenáře seznamuje se základy politologie a jejími základními pojmy.

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Dejte si pozor, objednali jsme si do tříd větší množství těchto učebnic a Megaknihy namíchaly různé ročníky, takže u některých částí knihy mají žáci různá zadání.
16/10/2019
Obrázek knihy
Rychlé dodání, dobře zabaleno. Učebnice je krásná, dobře se z ní učí, pěkně vysvětlené věci, srozumitelná.
19/10/2022
Obrázek knihy
Ok, vyhovuje.
15/10/2021
Obrázek knihy
Vše zcela v pořádku, skvělá komunikace ze strany odesílatelů a zásilka byla rychle doručena.
5/06/2019
Obrázek knihy
Učebnice do školy. I tak opravdu hezky zpracovaná. Líbily se mi zajímavosti, které na některé stránce jsou, například ohledně Baťu. Každé téma je odděleno, např. distribuce, propagace atd... Na stranách jsou vynechané rámečky k tématu, pro nadiktování učitelem. Na konci každé části je křížovka a také otázky na procvičení a shrnutí učiva. Naštěstí je zde vše popsáno tak, aby to pochopil ... číst celékaždý. Co více dodat.
21/08/2018