Philip Kotler

1931

Američan Philip Kotler patří k nejuznávanějším kapacitám v oblasti marketingu a je prvním odborníkem v této oblasti, jehož portrét se objevil na poštovní známce. Vystudoval ekonomii a získal čestný titul profesora a čtrnáct čestných doktorátů. O marketingu napsal desítky knih a učebnic a okolo sto padesáti odborných článků. Působil jako poradce marketingu v nejvýznamnějších amerických společnostech, například v General Electric nebo v IBM. Mezi jeho knihy patří například publikace „ 10 smrtelných marketingových hříchů“, „ Chaotika“ nebo „ Marketing podle Kotlera – Jak vytvářet a ovládnout nové trhy“.

Zobrazit více

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Kniha se navzdory názvu nevěnuje managementu designových projektů, ale je to takový pelmel různých témat, která se více či méně týkají různých designových disciplín.

Forma a jazyk se zdají být akademické, ale postrádají hloubku a exaktnost - ale na to, aby se to dalo považovat za knihu "z praxe" to zase postrádá návaznost na praxi nebo konkrétní případy z komerčního prostřed... číst celéí. Výsledkem je velmi těžko čitelný a nekonzistentní text, který otevírá a zmiňuje obrovské množství témat, ale každé z nich je pojato velmi povrchně a obecně, takže se vlastně nic konkrétního nedozvíte. To by ještě nebylo tak hrozné, pokud by šlo jen o formu a obsah byl v pořádku. Nicméně kniha obsahuje skutečně velké množství nepřesností, zavádějících informací a nebo přímo jednoznačných nepravd, takže obsahově je opravdu slabá. Obzvlášť pro ty, kteří jsou v oboru krátce nebo po téhle knize sáhnou jako základu pro orientaci v oblasti service designu, může být až nebezpečná tím, že čtenáře navede na spoustu vysloveně chybných nebo časem dávno překonaných postupů a myšlenek.

Škoda, že jedna z mála autorských knih o designu, která u nás vyšla, se takto zásadně nepovedla. Nemohu jí doporučit asi nikomu, a zejména ne studentům nebo nováčkům v oboru.

Toto píši jako člověk, který v oboru service designu pracuje v komerčním i akademickém mezinárodním prostředí přes 15 let.
26/09/2024
Obrázek knihy
Daník napsal/a o Marketing 4.0
Další skvělá publikace od guru pro marketingovou oblast Philipa Kotlera. Tentokrát si autor přizval na pomoc další odborníky na problematiku marketingu současné doby. Kniha je velmi aktuální a poukazuje na marketingovou problematiku v době 4.0, a to od A až po Z. Publikace je vhodná především pro studenty, ať již mladší či starší, kteří mají zájem o marketing a chtějí získat v této obla... číst celésti další cenné znalosti.
3/05/2020
Obrázek knihy
Moderní marketing od Kotlera je pro mne jakousi "Biblí marketingu". Knihu jsem dostala jako dárek od rodičů a jako zaměstnanec v marketingové agentuře jsem z ní čerpala mnoho informací. Kniha shrnuje základní informace o jednotlivých koncepcích a postupech současného marketingu. Přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení: od marketingového v... číst celéýzkumu přes současné možnosti oboru, strategický marketing, etiku marketingu až po marketingový mix. Z knihy jsem také čerpala informace při zpracování mé bakalářské práce z marketingu. Vřele doporučuji každému, který se o marketing zajímá!
9/03/2019
Obrázek knihy
Opravdu nejlepší kniha o marketingu. Doporučuji.
11/01/2023
Obrázek knihy
Auik napsal/a o Sheep
Hodně netradiční a mimořádně komplexní kniha! Pojímá téma skutečně hodně do podrobná a hlavně, co je podle mě její největším přínosem, dává informace do kontextu.seznamuje tak nejenom s biologii a historii, ale také s kulturní antropologii, tedy dává do toho mix lidského prvku coby kulturní význam ovce pro člověka.
Nebudu se tvářit, že jsem dočetla, až natolik zapálená svými ovecka... číst celémi nejsem, ale zajímavé to určitě je a zodpovedne chovatele zajímat jistě bude!
2/04/2019