Narozena 18. 10. 1948 v Přerově. Doc., Ing., PhD., ekonomka, publikace z oboru managementu, marketingu, ekonomiky školství a fracnisingu. Působí na Technické univerzitě v Liberci.
Publikace "Strategický marketing" umožňuje vhled do strategického plánování a koncipování marketingu. Popis částí a sestavování marketingových plánů včetně jejich vyhodnocování je v knize logicky strukturován a sestaven. Publikace ve svém druhém a aktualizovaném vydání daleko lépe ukazuje strategický marketing nežli první vydání. Publikaci určitě není vhodné využívat jako jediný zdroj, ... číst celéale je vhodná k doplnění stávajících znalostí.
Kniha velmi podrobně vysvětlí problematiku strategického marketingu. Kniha se zabývá tvorbou marketingových strategií a sleduje trendy v této oblasti. Popisuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol. Samotná kniha shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategické... číst celého marketingu.