Metodologie a historie výzkumu českého rozhlasu
jsou hlavní témata práce Veroniky Hankusové. Autorka nejprve
osvětluje vztah médium – publikum a představuje posluchače jako
objekt výzkumu, poté srovnává jednotlivé metody a zmiňuje se také o
výzkumu v zahraničí. Druhá část knihy je věnována vývoji...
číst celé
Metodologie a historie výzkumu českého rozhlasu
jsou hlavní témata práce Veroniky Hankusové. Autorka nejprve
osvětluje vztah médium – publikum a představuje posluchače jako
objekt výzkumu, poté srovnává jednotlivé metody a zmiňuje se také o
výzkumu v zahraničí. Druhá část knihy je věnována vývoji výzkumu,
dopadu a aplikaci výsledků a rozhlasové propagaci v Československu
a České republice. Přehled je strukturován do pěti základních
období: předválečného, let 1945–1951, kdy v Československé
republice začalo působit první oficiální výzkumné oddělení, let
šedesátých, období normalizace a etapy po roce 1989.
schovat popis
Recenze