Přidejte se k investigativnímu reportérovi Adamu Parkinsonovi, který se ocitl uvnitř ďábelského světa společnosti Wexell. Čeká vás dobrodružný únik z deseti „místností“, a to pomocí šifer a hlavolamů, které jsou navrženy speciálně tak, aby na stránky knihy přenesly atmosféru populárních únikových...
číst celé
Přidejte se k investigativnímu reportérovi Adamu Parkinsonovi, který se ocitl uvnitř ďábelského světa společnosti Wexell. Čeká vás dobrodružný únik z deseti „místností“, a to pomocí šifer a hlavolamů, které jsou navrženy speciálně tak, aby na stránky knihy přenesly atmosféru populárních únikových her. Jedině vyluštěním interaktivních šifer můžete vysvobodit Adama a posunout se ve hře o kus dál… než vám vyprší čas. Během své cesty navíc odhalíte zlovolný plán Wexelu na ovládnutí světa!
schovat popis
Recenze
Kniha je super v tom, že je úniková, takže místo sezení u počítače si děti něco počtou v knize a zároveň zapojí logické myšlení, což je úplně super.
Kniha má zároveň zajímavou tématiku, takže si myslím, že je to příjemné zpestření jak pro děti, tak i pro dospělé. Za nás můžeme určitě doporučit.