Kategorie

Nemiř na mě tou věcí

207 běžná cena 249 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: PASEKA NAKLADATELSTVÍ
ISBN: 978-80-7432-019-4
Rok vydání: březen 2010
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 184
Zařazení: anglické romány detektivní romány

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 3 kusů

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Kompletní série
2 knihy spolu za výhodnou cenu 393 Kč

Ušetříte 105

do kosiku
„Mám rád umění, peníze, sprosté vtipy a chlast... a už na střední škole jsem pochopil, že každá rvačka se dá vyhrát, když se člověk nebojí zabořit soupeři palec do oka,“ charakterizuje sám sebe hned na počátku svého neobyčejného příběhu bezostyšný obchodník s uměním, zhýralý aristokrat, snob, excentrik a občasný násilník Charlie Mortdecai, hrdina jen obtížně zařaditelného Bonfiglioliho kultovního díla, milovaného svými příznivci pro jedinečnou kombinaci cynického humoru, zápletek jako vystřižených z té nejodvážnější parodie drsné školy a excesů všeho druhu vůbec. První z trojice Mortdecaiových dobrodružství, točící se kolem krádeže Goyova plátna z madridského Prada a vyděračské aféry v britských vládních kruzích, do níž je zapleten Charlieho americký klient, postupně zavádí Charlieho a jeho násilnického sluhu Jocka z poklidu Londýna do čím dál bizarnějších a nebezpečnějších peripetií celého případu, zatímco počet obětí i podivných individuí, jež se staví neohroženému protagonistovi do cesty, setrvale stoupá. Nalezne Charlie cestu z pasti, u níž číhá jeho hlavní protivník, brutální šéf zvláštní policejní jednotky Martland, nebo jej čeká cesta do pekel, kde, jak tuší, nenajde jediný umělecký výtvor a ani kapku alkoholu?
0
Recenzí
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napiště svojí!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 17% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Nemiř na mě tou věcí jen za 207 Kč.