Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu se nevěnují a proč, kde končí jejich ochota analyzovat skutečnost, jak svůj osobní prospěch...
číst celé
Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu se nevěnují a proč, kde končí jejich ochota analyzovat skutečnost, jak svůj osobní prospěch nadsazují prospěchu obecnému. Goldberg sice píše o Americe a především o televizi, ale mnohé závěry a jedinečná odhalení v této oblasti platí obecně. Předmluvu napsal Petr Hájek.
schovat popis
Recenze
Autor pojal knihu stylem "jeden reálný případ - následuje 10 stránek nezáživných statistik a čísel". Dobře možná nehodnotím úplně objektivně, ale tento typ knih mi zkrátka moc nevyhovuje a v konečném důsledku jsem knihu dočetl jenom proto, abych měl "odškrtnuto".