Kategorie

Konfrontace hodnot v pozdní modernitě

224 běžná cena 319 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: PhDr. Alena Miltová
ISBN: 978-80-7419-241-8
Rok vydání: listopad 2016
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 302

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha se zabývá působením modernizačních a globalizačních trendů na hodnotové orientace, normy a klíčové aspekty životního způsobu české a hlučínské populace v evropském kontextu. Poznatky z lokálního výzkumu na Hlučínsku slouží ke konfrontaci s modernizací v jiných situacích a umožňují klást otázky vztahující se k problematice povahy univerzalizace současného způsobu života. Pomáhají rovněž hlouběji pochopit roli regionálních společenství v průběhu modernizačních a globalizačních trendů. Složitost a ambivalentnost modernizačních procesů je v této knize dokumentována na datech z reprezentativního kvantitativního výzkumu provedeného v České republice a na Hlučínsku (2014) a dále na datech ze dvou významných mezinárodních šetření (European Social Survey 2012, European Values Study 2008). Z řady teoretických koncepcí zabývajících se problematikou hodnot je zde využita teorie základních hodnot S. H. Schwartze. Díky komparaci hodnotové orientace, sociálního kapitálu, národní identity, mezilidských vztahů v rodině, religiozity, práce a dalších aspektů života české a hlučínské populace na různých úrovních (národní, evropská, regionální, historická, mezigenerační atd.), uskutečňované s využitím moderních analytických postupů, bylo možno proniknout do hlubších struktur reprodukce hodnotových orientací jakožto motivačního základu postojů a jednání lidí. Tato kniha navazuje na monografii H. Kubátové a kol. Mezigenerační proměny způsobu života na Hlučínsku [SLON, 2015] - historicko-kvalitativní studii, která analyzovala a interpretovala výzkumné rozhovory se zástupci tří generací Hlučíňanů (nejen) o změnách pospolitého, pracovního, rodinného a náboženského života.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 30% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Konfrontace hodnot v pozdní modernitě jen za 224 Kč.