Kategorie

Homo urban

Autor: Imrich Veber

347 běžná cena 430 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: PositiF
Kód:
ISBN: 9788087407042
Jazyk: Čeština
Počet stran: 112
Zařazení: fotografické publikace každodenní život města 21. stol. dokumentární fotografie 21. století

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Květy - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film Mach a Šebestová 3. K Objednávce od 4 kusů

Autorská publikace HOMO urban přináší 70 fotografií dokumentaristy Imricha Vebera ve výrazné grafické úpravě Jakuba Wdowky. Nakladatelství PositiF tím zahajuje edici autorských fotografických publikací výrazných fotografických projektů autorů ze střední Evropy.
Fotografie Imricha Vebera vznikaly v období let 2008-2012. Nabízí v nich zcela emotivní, pocitovou reflexi z evropských měst, která navštívil. Bez nároku na pravdivost přináší pohled, který má především rezonovat s naší zkušeností. Nedělá si hlavu ze sociologických, ale stejně tak i fotografických postulátů jak na současný fenomén města nahlížet. V pohledech na evropská města vedle sebe bezhlavě vrší záběry na hodně různorodá místa - Praha, Madrid, Opava, Bělehrad, Mikulov, Olomouc, Évora, Budapešť, Moskva, Porto, Berlín, Paříž, Benátky, Kerkyra, Užhorod, Londýn, Prešov, Rybaki, Lisabon... Obvykle mezi světem velkoměst, menších a malých měst, západní a východní Evropy nebo jižní a severní částí hledáme subtilní rozdíly, podle jemných náznaků spíše rozlišujeme. Rozhodně bychom tyto fotografie nekladli vedle sebe. Tím jsou ale záběry Imricha Vebera provokující. Pocitově v nich kolážuje společnou identitu. Vytvořil jakýsi obraz evropské komunity, dialog fotografií, zkušenosti svého domovského opavského života s ostatními městy.
1
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Maximální spokojenost. Doporučuji.
11/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Homo urban jen za 347 Kč.