Kategorie

Velká kniha o prodeji

419 běžná cena 495 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné ZDARMA
Při přepravě Českou Poštou
a platbě převodem.

Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-4095-9
Jazyk: Čeština
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 288
Zařazení: příručky obchodní úspěch prodej psychologie prodeje

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Kompletní série
2 knihy spolu za výhodnou cenu 646 Kč

Ušetříte 118

do kosiku
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, • porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu, • cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky, • z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky! V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 15% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Velká kniha o prodeji jen za 419 Kč.