Kategorie

Teorie a metody politického marketingu

343 běžná cena 349 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Centrum pro studium demokracie
Kód:
ISBN: 9788073252816
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 344
Zařazení: politický marketing kolektivní monografie

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Táta 3. K Objednávce od 4 kusů

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.
Odměny pro recenzenty
4
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Zajímavé a poutavé čtení, četlo se s lehkostí. Pět mých přátel si jí také zakoupilo.
17/09/2016
Slyšela jsem chválu na tento titul a tak jsem si knihu objednala. Těším se na večer, že budu opět číst...
31/08/2016
Tato tématika mne velmi zajímá. Byl jsem moc spokojený.
14/08/2016
Velice poutavé čtení, líbilo se mi to.
4/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 2% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Teorie a metody politického marketingu jen za 343 Kč.