Kategorie

Investiční poradenství: Co s tou KRIZÍ

Autor: Miloš Filip

263 běžná cena 397 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Institut pro finanční poradenství
ISBN: 978-80-905457-1-7
Jazyk: Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 232
Zařazení: příručky finanční investování finanční služby finanční krize finanční poradenství

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Nová publikace pro bankéře a investiční poradce, kteří potřebují udržet stávající byznys a získat nové obchody. Manuál pro tuto i kteroukoli další krizi, která nás nezbytně čeká… První a tedy jediná publikace šitá na míru osobním bankéřům a investičním poradcům, kteří chtějí uspět v pokrizovém období po roce 2008 u svých klientů. Kteří potřebují udržet stávající byznys a získat nové obchody. Knihu využijí také všichni zájemci o investiční psychologii. Co se dočtete: Jaké jsou nejtypičtější reakce klientů na současnou situaci a co s tím? Jak na nové investiční obchody? Jak jednat s těmi, kteří už nechtějí o investicích ani slyšet? A dokonce jsou vůči vám možná agresivní? Jak je přesvědčit, že bezpečí bankovního účtu nemusí být to nejlepší? Jak nově sestavovat portfolia tak, aby respektovala strach z akciových trhů, a přitom měla šanci odolat inflaci? A kdo je hlavním viníkem současné situace? V r. 2008 jsme mohli věřit, že prasknutí americké nemovitostní bubliny přineslo sice prudký, ale krátkodobý šok. Dnes vidíme něco zcela jiného. Krize v Evropě především v důsledku chování některých evropských vlád přešla do chronické fáze. A změnila svět investic na delší dobu, než jsme čekali. Jak se na novou situaci adaptovat? Jak mluvit zákazníky, kteří se už jednou spálili? Jak přesvědčit staré i nové klienty, že investování, podílové fondy či jsou nadále tou nejefektivnější cestou ke zhodnocení osobních úspor?

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 34% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Investiční poradenství: Co s tou KRIZÍ jen za 263 Kč.